Resepi Pizza Guna Roti Gardenia Simple

Resepi Pizza Guna Roti Gardenia – Tuberose Gardenia roti Pizza dan Mudah.Sejak dua kanak-kanak Henjak ni saya suka sangat makan pizza … Saya lakukan tidak sejauh mana dia reti nak sangat … Al tidak memahami laa tangan terer perkara mengenai hehehe doh … Tapi akan merasa laa lagu membuat pizza untuk anak -anak suka … Ha aah, saya ingin menjadi cerita untuk membuat roti Gardenia kerana pizza …

Resepi Pizza Guna Roti Gardenia
Gambar Pizza Guna Roti Gardenia

Resepi Pizza Guna Roti Gardenia

Aku Usha kat Mr Google kerana banyak orang menggunakan roti gardenia bersedia untuk pizza cepat dan mudah … Lagi kerana saya membuat menggunakan resepi … Pizza gardenia roti sedap mudah versi saya adalah sangat sangat senang jer .. Memperdengarkan jadi senang … sedap dan lazat pulak tu .. Sebab tu la bayi banyak melakukan pizza untuk roti gardenia, karena bagaimana kacang jer .. Berjaya mulai la misi saya gardenia membuat pizza roti untuk anak dan rabbani en hubby …

Bahan untuk Pizza roti Gardenia :

  • Empat hirisan roti Gardenia
  • Cili sos
  • Sosej
  • Jejari ketam
  • Sos tomato
  • Cheese
  • Hijau Bengal Chile
  • Mayones

Cara membuat resepi pizza roti arab :

  1. Pada mulanya, Semua direbus sosej dan direbus radiari jika ketam … Aku selalu guna sosej dan direbus jejari ketam … Kalau tidak mau pon lagi sedap … takpe hehehe … Rebus …
  2. Potong sosej, ketam kentang goreng, lada belang hijau dan tomato.
  3. Susun roti dalam pinggan pastu gardenia kat rub roti dengan sos cili dan sos tomato.
  4. Mengaturkan sosej dan juga jejari di pangsapuri sekali ketam … pastu tomato dan lada belang hijau. Kalau taman berasa seperti yang lain Toping boleh meletakkan kerana saya tidak masalah … Tetapi yang ada di dalam peti sejuk kerana kat, saya meletakkan tiada. Saya …
  5. Selepas selesai semua cerita cerita tu meletakkan seribu pulau salad penyalinan dan mayon rabbani …
  6. Firma meletakkan lapisan sosej dan ketam lagi Nama … Ha lagu jejari aaa mendahului saya seperti susun banyak banyak … Al Dia membuat nota sendiri. Nasib tak akan kedekut hahahaha … Selagi boleh taman, taman kerana laa …
  7. Akhir sekali letakkan lagi baik … Keju nanti … Sekeping dapat melihat mele cheese marjerin menjadi lumpur. Ooooo Sedapp …
  8. Anda bersedia untuk meletakkan semua Toping kat roti, kat masukkan grill ajaib dan Bakar 10 hingga 15 minit melalui tinggi haba untuk membakar sederhana … Alamak jika dihancurkan la korang roti Hangus …
  9. Agak sudah masak, keluarkan dan terus makan lewat tengah malam panas … Lagi sedap … dengan marjerin menjadi melair keju lebur ke dalam tekak gitu … Terasa jalannya sangat baik tanda nunnnnn … Hahahahaha tu la tu … ¬†